sâmbătă, 14 aprilie 2012

Castigatorii semifinalei a doua la Romanii au talent 13 aprilie



Asa cum anuntam in articolul dinaintea inceperii semifinalei cu numarul doi de la Romanii au talent, sezonul al doilea, a fost o semifinala destul de buna. Multe talente bune, prestatii care au transmis multa emotie si mult spectacol si in cele din urma o surpriza mare, chiar si pentru Andra, Mihai Petre si Andi Moisescu. Din topul pe care mi-l facusem eu cu potentiali finalisti am intuit doua nume care ar putea face spectacol si astfel vor putea primi votul publicului. Este vorba despre Vasile Godja care a fost al doilea in topul preferintelor votantilor din fata televizoarelor si de Alexe Krem Razvan care a fost primul in preferintele celor ce au votat. Al 3-lea loc a fost insa o surpriza. Eu nu vedeam pe niciunul dintre cei doi concurenti care au ocupat pozitiile 3 si 4 in preferintele publicului care a votat in topul meu pe care il facusem inainte de a vedea prestatiile lor. Chiar nici dupa ce am vazut numerele cu care au aparut in semifinala, nu le dadeam mari sanse, insa Gigel Frone si Tudorel Popa au avut priza la telespectatori si au primit voturile care i-au dus in fata juratilor. Chiar si juratii au recunoscut ca e greu sa aleaga intre cei doi, pentru ca nu ii vedeau in finala pe niciunul dintre ei, iar la capitolul spectacol stateau cam la acelasi nivel mediocru. Mihai Petre a ales sa-i dea o sansa lui Tudorel Popa pentru finala, in timp ce Andra si Andi Moisescu si-au dorit sa-l revada pe scena in finala pe Gigel Frone.
Asadar cei trei finalisti din a doua semifinala de la Romanii au talent sunt:
1. Alexe Krem Razvan
2. Vasile Godja
3. Gigel Frone

Iata si prestatiile lor pe scena de la Romanii au talent din data de 13 aprilie 2012:

Razvan Krem Alexe, show complet la Romanii au talent pe happyhour.protv.ro





Mihai Petre i-a cerut iertare: Cel mai tare show de la Romanii au talent, cu Gigel Frone pe happyhour.protv.ro

Un comentariu:

  1. HRISTOS A INVIAT!
    Paste Fericit si luminat impreuna cu cei dragi!
    Gigel Frone si Tudorel Popa sut foarte potriviti pntru serialul Las Fierbinti :)), dar lumea i-a votat pentru ca mai vrem si putina comedie, caterinca....ne-am plictisit de lucruri serioase :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea