duminică, 15 aprilie 2012

Cum poti ajunge sa ai balanta pe minus la pariuri bet365.com



Mi s-a intamplat de cateva ori sa ma trezesc cu balanta pe minus la pariuri, in special la casa de pariuri online bet365.com
Am mai patit acest lucru si la bwin.com, dar va voi spune 3 cazuri in care poti ajunge sa ai minus o anumita suma in contul de pariuri. Am zis minus, ci nu zero lei, dolari, euro sau alte monede.
Iata care pot fi motivele din cauza carora sa ajungi sa ai minus "x" bani in cont:
  1. Daca ai pariat de pe mobil pe m.bet365.com se poate ca versiunea  mobilului tau sa nu se adapteze corect la  configuratia   site-ului m.bet365.com pentru  mobil. Adica e  vorba despre o chestie tehnica de pe urma caruia apare o eroare de procesare si pariul este  dublat. De exemplu daca ai  100 de lei in cont si pariezi 100 de lei de pe mobil pe un meci, este posibil ca pariul sa ti se dubleze chiar daca tu nu ai decat 100 de lei in cont. Pariul fiind dublat prin eroarea de procesare mai sus amintita, va lua automat 100 de lei pe care tu nu ii aveai in cont si iti va indica o balanta cu semnul "-" (minus) in fata sumei (in cazul nostru 100).  Mie mi s-a intamplat  sa-mi dubleze pariul chiar adca aveam destui bani in cont, numai ca atunci a luat din banii mei  inca o data suma pariata, deci nu am ajuns pe minus. Remedii la aceasta  greseala de procesare: Contactati  serviciul  de relatii cu clientii (chat, email sau telefon) inainte ca pariul sa se decida, altfel riscati sa ramaneti pe minus, in cazul in care pariul nu iese. Personal am patit-o de cateva ori, dar dupa o vreme  balanta a revenit la zero, ceea ce este bine. Daca nu anuntati la timp  dublarea pariului  si pariul iese, in cazul in care  nu se autosesizeaza operatorii care va valideaza pariul, veti  avea  frumoasa surpriza sa va treziti cu mai multi bani pariati si totodata castigati, chiar daca initial aveati doar 100 de lei in cont. Adica ati pariat 100 de lei, eroarea v-a dublat pariul si ati ajuns pe -100 de lei in cont, iar la  validarea castigurilor veti avea castigul intreg. Cu alte cuvinte ati pariat  pe bani virtuali si ati castigat bani reali. Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi retraga suma  castigata in acest mod, dar mi s-a intamplat sa fiu contactat cand am pierdut un pariu dublat si sa mi se returneze  miza pariului dublat de eroarea procesarii.
  2.  O alta varianta  in urma careia poti ajunge cu balanta pe minus este atunci cand un pariu a fost validat eronat ca fiind castigator. Tu  ai pus in continuare pariuri si ai ajuns pe zero sa presupunem. Intre timp operatorii modifica validarea pariului pus de tine inainte si il  modifica din castigator in necastigator. In acest caz iti va lua din cont banii pe care ti-i daduse in urma validarii unui pariu pierdut drept castigat. In cazul de fata  fiindca ai  contul pe zero sistemul iti va retrage  banii din cont  cu minus in fata. Chiar si in acest caz ai de castigat daca nu intervine un operator sa iti anuleze pariurile pe care le-ai pus inainte de  modificare erorii comise de ei. In acest caz tu ai plasat niste pariuri cu niste bani pe care in mod normal  nu ar fi trebuit sa-i ai in cont. Astfel poti castiga pariurile in curs si acoperi  balanta minus  cu profitul facut din niste bani virtuali, doar in cazul in care nu intervine operatorul.
Daca  ai ajuns pe minus in alta situatie, lasa un comentariu mai jos ca sa afle si altii de situatiile  posibile si evntualele remedii in astfel de cazuri.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea