luni, 2 aprilie 2012

Mi-am facut pagina de Facebook pentru blog

Am  trecut in randul lumii si mi-am facut pagina de facebook pentru blog. Am si Facebook like box, imi mai trebuie activitate, subiecte interesante si mii de like-uri pentru a deveni mai bun decat eram pana acum. Daca va place s-au va placut vreun articol de pe acest blog, va invit sa apasati orice buton de distribuire doriti sau  Like, like la pagina de facebook, trimite unui prieten prin messenger, sau pe mail, sau tweet sau orice alta metoda cunoasteti. Numai primind feedback din partea voastra, pot continua sa scriu din ce in ce mai bine si  mai pe gustul vostru.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea