sâmbătă, 7 aprilie 2012

Modernizari in lant in Ploiesti

Cum a dat caldura, primarul  Andrei volosevici a dat drumul la  lucrarile de modernizare  ale orasului pe care  le tot  face de  la inceputul mandatului  incontinuu.  Sunt mandru sa vad ca orasul infloreste in infrastructura, chiar daca  umbla zvonul ca lucrarile sunt facute cu firme ale caror patroni sunt sefi  din PDL si astfel se  obtin contracte avantajoase si se  sustrag bani  din fondurile locale. Eu am o mare intrebare pentru opozitie:
Cand ati fost  la putere pe plan local si national, de ce nu ati furat cat spuneti ca fura acum Volosevici, dar sa faceti si ceva care sa ramana? Pe vremea lui primarului Calota s-au asfaltat de cateva ori aceleasi strazi, care aveau parte de asfaltare la fiecare campanie. Acum pe vremea lui Volosevici s-au asfaltat cartiere care nu mai vazusera asfaltare  in viata lor, fiind  formate ori din piatra cubica, ori dintr-un beton vechi si macinat.  Trotuarele s-au asfaltat de asemenea si  copii pot merge linistiti cu bicicleta sau cu rolele,  mamicile isi pot plimba copiii in carucioare fara sa  le zdrancine corpurile lor firave. Cainii comunitari au fost stransi in cateva randuri si nu mai sunt un risc atat de mare ca pe vremea cand alte partide erau la conducere. Parcurile au fost modernizate, copacii toaletati,  florile din spatiile verzi sunt  multe si sunt frumoase,  pietele au fost reamenajate, multe parcari ecologice au fost amenajate in tot orasul si inca se mai amenajeaza. Multe alte proiecte sunt in derulare. Targurile de joburi sunt  prezente in fiecare saptamana in diferite zone ale orasului.
Ma intreb in fiecare zi cat de mult au putut sa fure cei ce au tinut puterea Ploiestiului in maini atatia ani, daca se spune despre Volosevici ca  fura mult, in ciuda  faptului ca orasul  infloreste pe zi ce trece. Acum puneti-va si voi aceasta intrebare, daca stiti in sinea voastra ca tot ce am spus eu mai sus e adevarat  si intrebati-va tot in sinea voastra daca merita sau nu votul nostru. Eu unul nu l-am votat   in ultima campanie  pe Dl Volosevici si totusi a iesit primar si  pentru ca m-a convins, acum va primi cu siguranta votul meu. Nu  sunt membru al niciunui partid si momentan nu simpatizez cu nimeni. Ca Volosevici  m-a convins, desi face parte din PDL, este pur intamplator. Putea fii din orice partid sau chiar independent, ca tot aceeasi parere buna as fii avut-o despre el. Si inca  ceva: nu am fost platit de nimeni sa-i fac campanie. De fapt nici nu va indemn sa-l votati ci doar sa luati in calcul daca merita sau nu sa fie votat dupa  lucrurile bune pe care le-a facut pentru Ploiesti in acest mandat.
Deja m-am abatut prea tare de la subiect si am uitat sa spun ca  au inceput iarasi lucrari de modernizare  a orasului prin largirea unor strazi si crearea de locuri de parcare ecologice. De asemenea   se  pun geamuri termopan si se izoleaza  numeroase blocuri din Ploiesti, cu subventii de la primarie, ajutand astfel si oamenii mai saraci care nu  ar fii avut sanse sa-si faca aceste lucrari pe banii proprii.
Sa traiti D-le primar



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea