joi, 19 aprilie 2012

Nu poti juca la pariuri daca nu ai 18 ani


In Romania nu poti juca la pariuri daca nu ai 18 ani. Cu toate acestea de fiecare data cand merg intr-o casa de pariuri am vazut pustani care puneau bilete la pariuri. M-a bufnit rasul de multe ori, fiindca imi aduceam aminte ca mie mi se cere din cand in cand buletinul ca sa demonstrez ca am 18 ani, desi dupa figura par cam undeva pe la 18 ani, dar la copiii carora li se citeste in priviri varsta de sub 16 ani nu li se spune nimic. Imi mai aduc aminte ca si eu cand m-am apucat sa joc la pariuri aveam cam 14 ani daca nu chiar mai putin. Ma trimitea tata sa ii pun la pariuri si fiind la curent cu fotbalul nu ma puteam abtine sa nu joc si eu din putinii bani pe care ii aveam la dispozitie. Dar eu puneam sub pretextul ca-i pun tatalui meu biletele. Legal chiar nici acest lucru nu este permis, avand in vedere ca accesul persoanelor sub 18 ani in astfel de locuri este clar interzis.
Totusi daca esti prea tanar si nu ai voie sa intri intro agentie de pariuri (acolo unde personalul chiar tine la aceasta regula) poti da unui adult biletul tau sa ti-l puna. Daca vrei sa pariezi pe internet la bet365.com, bwin.com etc, trebuie sa sti de asemenea ca nu ai voie sa pariezi daca nu ai 18 ani. Pentru a paria pe internet trebuie sa-ti faci cont pe numele unui adult. Nu e de ajuns sa-i faci cont cu datele lui, trebuie sa trimiti si o copie dupa buletin sau card, asa ca daca vrei sa faci un cont pe numele cuiva pe ascuns, e bine de stiut acest lucru. Si inca ceva: de obicei casele de pariuri online

mai trimit din cand in cand oferte in casuta postala.

Un comentariu:

  1. asta cu copiii carora li se citeste in priviri ca au sub 18 ani dar tot nu li se cere sa se identifice ... poate au ochii verzi, si stii cum e zicala cu ochii verzi ;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea