joi, 15 noiembrie 2012

La Mall

 A mers si Aditza la Mall Ploiesti Shopping City invitat de catre organizatori. Am acceptat invitatia, de curiozitate, sa vad si eu cu ce se "mananca" astfel de "MARI deschideri" de Mall-uri. Am ajuns acolo la timp, dar nu am recunoscut pe nimeni. Toata lumea imbracata frumos la costum, cu cateva exceptii, printre care si eu. Nu suport astfel de tinuta, in care nu ma simt bine si transpir de 10 ori mai tare indiferent de anotimp. Am fost imbracat totusi intr-o camasa dar nu de culoare alba.
 La scurt timp dupa ce am ajuns in sala de conferinta a venit si Kryogen cu care am inceput sa schimb cateva vorbe, ca doar pe el il cunosteam dintre toti invitatii.
Cu o intarziere de aproximativ jumatate de ora fata de programul planificat, au inceput introducerile si rand pe rand cativa oameni de seama implicati in proiect au luat cuvantul. Cel mai mult mi-a placut discursul primarului de Blejoi care a fost coerent, la obiect si s-a facut bine inteles.
Dupa ce discursurile scurte s-au incheiat, am facut cateva poze cu Dana si Ana care au ajuns si ele intre timp.
A urmat turul oficial realizat de reprezentantii proiectului. La sfarsit a  fost cocktail-ul in care oamenii din presa trebuiau sa socializeze cu restul persoanelor prezente. Nu prea s-a intamplat acest lucru, deoarece cei mai multi au plecat chiar fara sa serveasca ceva din bufetul organizat in detaliu.
Mi-a placut organizarea acestui eveniment, atat de mult incat sa nu fiu carcotas in legatura cu aceasta. Au fost si lucruri care nu mi-au placut. Nu inteleg de ce este aleasa ca pardoseala acea marmura ultraalunecoasa, pe care abia te poti tine in picioare. Chiar nu-si da nimeni seama ca ar trebui sa lasam putin stralucirea deoparte in asemenea Mall-uri si sa tinem mai mult la siguranta celor ce patrund zi de zi acolo?
Nu mi-a placut deasemenea ca multe magazine nu erau deschise la ""MAREA deschidere", multe lucruri nu sunt puse la punct si multe nu sunt nici macar incepute.
Oameni gura casca erau destui si probabil ca pierdeau vremea acolo pana la concertul de seara. Eu am plecat din timp, ca si-asa era mare aglomeratie si acolo si pe drum. Traficul dinspre Ploiesti era bara la bara pe toate rutele. RATP-ul nici nu a mai intrat in incinta parcarii de la Carrefour pentru ca ii era greu si sa intre dar si sa iasa. Si acesta era plin pana la refuz, desi circula destul de bine.
Eu ma bucur ca au ajuns macar pana in acest punct si sper ca va fi gata in proportie de 90% pana de sarbatori. Oamenii au facut totusi treaba buna acolo si merita toate laudele, chiar daca au grabit deschiderea in conditiile in care lucrarile sunt departe de a fi finalizate.

2 comentarii:

  1. Inghesuiala specifica deschiderilor de magazine a mai fost?

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost inghesuiala, lume din plin, venita si pentru deschidere, dar si pentru concert. Toate caile rutiere de acces catre Mall au fost blocate si s-au format cozi lungi, iar parcarea a fost depasita numeric de numarul mare de masini.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea